Einstein – Definition af sindssyge

Sindssyge i tegn & grafik industri
Einsteins Definition
Albert Einstein sagde engang “definitionen af sindssyge gør de samme ting igen og igen og forvente forskellige resultater”. Tænke over dette citat til en anden og spørg dig selv, gælder dette citat for den mÃ¥de, du kører din virksomhed?
Har du gjort det samme igen og igen forventer forskellige resultater? Hvis ja, kan så du holde på læsning. I en verden, hvor teknologien er ved at blive et centralt produktivitet værktøj til succes i enhver virksomhed, det simpelthen kommer ned til, er du accepterer og udnytte teknologi eller afvise den. Er du villig til at ændre eller vil du gøre det samme igen og igen? Der er to vigtigste grunde til, hvorfor jeg stille dette spørgsmål. For det første mange shop ejere i dag har svært ved at forstå hvordan ny teknologi, specielt software, kan blive en stor fordel for deres virksomhed, og det andet ejere har problemer med at måle de fortjeneste, de mister ved at forkaste denne teknologiske forandring. Har du nogensinde afvist teknologi?
“If It Ain’t Broke derefter Don’t Fix It!” Mentalitet
Du forventer at øge overskuddet ved at fortsætte den samme forretningsstrategi år efter år? Hvis ja, hvor længe tror du metoden vil arbejde?
Mange butiksejere kan simpelthen ikke se behovet for at opdatere eller ændre deres nuværende metode. De mener, at der er ingen grund til at investere i en ny metode, nÃ¥r den gamle stadig synes at fungere fint. Dette er fælles, “If it ain’t broke derefter don’t fix it!” mentalitet. NÃ¥, jeg hader at være, at sige det, men bare fordi noget er ikke “brød” betyder ikke, du ikke kan gøre det til at fungere bedre. NÃ¥r ny teknologi sÃ¥som software, kunne spare dig for store mængder af tid & penge, hvordan kan du ikke acceptere det? I en branche, hvor der er en stigende grad af konkurrencedygtighed, butiksejere skal drage fordel af hver metode til rÃ¥dighed til at hjælpe dem med at skære i omkostningerne. Ville et trykkeri, der ønsker at dyrke deres forretning, begrænse deres shop til blot én farve Tryk pÃ¥? Sikker pÃ¥, at de fortsat kan operere med et tryk pÃ¥ én farve, men ville ikke en to eller fire farve tryk hjælpe med at udvide deres forretning til andre omrÃ¥der mere effektivt. I dette eksempel den nuværende metode virker, men en teknologisk forandring vil bidrage til at øge virksomhedens evne til at vokse. At udforske disse hjælper andre omrÃ¥der virksomheder med at opretholde og øge fortjenesten. Uden at acceptere nye teknologi, begrænse butiksejere stærkt deres profit potentiale. Ved hjælp af kan teknologi magt til at gøre deres forretningspraksis mere effektiv ejere fortsætte med at nÃ¥ deres mÃ¥l.
Du ofrer?
Mange af butiksejerne, at vi taler med har svært ved at visualisere mængden af penge de mister, eller i virkeligheden, mængden af penge, de giver for deres konkurrence, på grund af uoverensstemmelser i arbejde flow proces. Disse butikker føler de gør godt med det system, de i øjeblikket har på plads og ikke kan se behovet for at skifte til en ny metode. Denne mangel på vision kan forårsage ejere at begrænse deres fremtidige overskud. På den modsatte side begynder de ejere, der ser et behov for forandring at fokusere mere på hvor mange penge det vil koste for at gøre parameteren i stedet for hvor meget de mister. Disse ejere bliver usikker og spekulerer på, om investeringer, der i dag vil kunne betale sig i morgen. Til disse ejere, hvor meget vil det koste dig ikke at skifte? Ved dig selv? Er det én, tre, måske fem arbejdspladser om dagen? Gøre math. Hvor mange penge/tid er tabt på grund af ineffektivitet som defekt skøn, under/over-priced arbejdspladser eller tabt fakturaer. Spørg dig selv, hvor længe kan et selskab fortsætter med at konkurrere, hvis de ikke bliver så effektive som deres konkurrence? Hvis virksomheder vælger at bo med det samme system de har brugt i årevis og afvise ændringer er de i det væsentlige, at vælge at ofre fremtidige overskud?
$100.000 om året
Et selskab i særdeleshed, at vi talte med var ved at tabe 4 ordrer pr. uge til deres konkurrence. Da kun én person i butikken var i stand til at vurdere, det tager dage at få citater til kunder, derfor tvinger deres kunder til at søge, og til sidst acceptere bud fra konkurrerende virksomheder. Når dette selskab endelig analyseret deres metode og anvendt en dollar beløb til tab, anslog de de mister omkring $100.000 i indtægter om året. Fantastisk lige? Hvad ville 4 ordrer om ugen koste dig? Eller hvis du kan acceptere 4 flere ordrer om ugen, hvad ville du gøre med det ekstra overskud? Hvordan en virksomhed som denne ene gå glip af en $100.000 lejlighed? Kort sagt, sindssyge, Einstein definition.
Det er ikke bare estimering
Virksomheder mister ikke blot overskud pÃ¥ grund af defekt skøn; de ogsÃ¥ mister overskud pÃ¥ grund af en manglende opfølgning op eller kundestyring. NÃ¥r du sender skøn til potentielle kunder, hvor ofte virksomheder Husk at følge op med dem? Med den konstante kaos, at shop ejere oplever pÃ¥ daglig basis, kan denne opfølgningsproces, blive et aspekt, som er hurtigt glemt, især hvis den aktuelle vurdering system ikke omfatter denne integration. Hvor meget kan et selskab øge deres “win” sats for skøn ved at placere opfølgende opkald til alle kunder med skøn udestÃ¥ende? Ved hjælp af en stærk integreret estimering og business management software, som Cyrious, virksomhedens er købedygtig oprette pÃ¥mindelser, der vil fortælle medarbejdere der at ringe, nÃ¥r at kalder, og hvorfor, automatisk. Det holder alle kunde, kontakt og ordre information sammen i ét sted og øger evnen til at spare tid og bygger kunderelationer afgørende for virksomhedernes vækst og ekspansion.
Tilpasse sig ændringer
Ved at tilpasse til ændringer, og at acceptere og udnytte teknologi, er butiksejere, der bruger Cyrious Software blevet mere effektiv og rentabel.
Cyrious hjælper ejere løse en bred vifte af forskellige frustrationer. Uanset om du er en ejer, der er frustreret med estimering fordi det tager for meget tid eller en, der er irriteret, ordrer holde vild og malplaceret, Cyrious har en løsning. Cyrious hjælper med at sætte en stopper for manglen integration af strøm af flere softwaresystemer i ét (estimering, regnskab, job tracking, kundestyring, osv.). Ingen virksomhed er glade for at miste kunder på grund af sene citater eller at miste penge, fordi dele er udeladt fra estimater og ordrer. Når ejere forstår mængden af tid og penge en anden metode kan gemme dem, skifte til kraftfulde software som Cyrious er enkel. Er det tid for dig at udforske forskellige metoder til at øge salget & overskud, og gøre din virksomhed mere håndterbare?
For mere Information om Cyrious Software gå til at kalde 1-800-552-1418, eller e-mail info@cyrious.net

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *